sarisen91

Alla inlägg under maj 2012

Av Sara S - 10 maj 2012 23:45

Är nog att jag ber, ber om beskydd för natten, att jag ska få sova gott och att alla mina kära och nära ska få en underbar natt de med. 


Gud behövs för mig när jag ska sova eftersom jag vet att det finns så mycket som är hemskt här i världen och att då veta att när jag ber så vill Gud beskydda mig och ge mig en bra natt, det skapar en frid inom en som är obeskrivlig.:)


Nu är jag sen länge tillbaka i Stockholm, pratat med alla och uppdaterat mig om vad som händer i deras liv (min familj alltså).


Jag, Sofi och Samuel testade att baka ett bröd som blev väldigt väldigt gott. :) 

Annars så är det inte så mycket mer spännande som hänt än att vi börjat spela Theme Hospital :D Vilka minnen man får alltså! :) Det är allt jag kan säga. 



Innan jag avslutar detta konstiga men ganska bra inlägg vill jag bara passa på att tacka min fina Oscar för hela 1 år och 4 månader idag. :) Tiden har gått fort men det har det gjort bara för att vi haft det så väldigt bra tillsammans. :) hoppas på minst typ 89 år till :)  Älskar dig du fantastiska människa, du gör mig lycklig. <3


God natt och Gud välsigne dig! 

Kram Sara

Av Sara S - 10 maj 2012 08:02

Sista skoldagen som sagt! :) 

Har packat och städat lite på rummet så nu kan jag lämna det under helgen och säga som Oscar säger att hans mamma sagt till dem när de var små: "Nu kan jag dö för nu behöver jag inte skämmas när de kommer någon som ska ta hand om mina saker... ;) 


Haha ja jag tänker i vilket fall inte dö så jag städar bara för mig själv. :) Okej, kanske lite för min inneboendes skull med.. :)


Efter skolan idag som är mellan 9-12 (yeeeeyyy :D) så går tåget mot sthlm klockan ett. :) Det ska bli så kul och skönt att åka till stockholm, jag får ju träffa vänner, familj, massa släktingar och bara njuta lite av livet. :) 


Tyvärr kan inte Oscar följa med, han ska ha ett prov och han ska på en konfa under helgen. 

Men vi syns nästa vecka så jag klarar mig nog ändå... :P


Gud är vår tillflykt och vår starkhet, en hjälp i nöden, väl beprövad.
Psaltaren 46:2
Skickar med er detta nu när jag ska avsluta mitt blogg inlägg! :) kom ihåg att han finns där för dig! 
Kram Sara! 

Presentation


Hej! Välkommen hit! Läs och njut eller låt blir, Valet är ditt! :)

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards