sarisen91

Alla inlägg under november 2012

Av Sara S - 14 november 2012 09:59

Hej! I morse vid 4 när jag gick upp var mamma en riktig goding som flätade mitt hår, det är inte precis varje dag som jag får sådan lyx. :) sen gjorde hon en matlåda till mig! Så nu har jag mammas pasta och skinksås med mig till lunch. Livet kan nästan inte bli bättre. :)

Kram Sara!

Av Sara S - 13 november 2012 17:25

Hej, ja jag är på väg att göra något som är lite små galet och roligt enligt mig. Om man frågar min far så är det coolt och om man frågar min fästman så är det idiotiskt.

Hur man än ser på det så är det redan bestämt, bokat och köpt! No turning back så att säga. :)

Jag är på väg till Stockholm för att gå på premiären av sista twilight filmen breaking dawn del 2. Jag och min familj ska på ett twilight maraton, vilket betyder att vi ser på del 1&2 på samma gång. :)

Grejen då med att det är så blandade känslor kring detta är att jag har börjat min praktik denna veckan vilket betyder att jag går upp före sex på morgnarna. Så idag gick jag upp 05:45 åkte till praktiken och jobbade till 15:30. Tog tåget från Växjö 16:09 och kommer fram till Stockholm 19:50 ( om sj bestämt sig för att vara i tid för en gångs skull) där träffar jag min familj för lite mat och klockan 21:00 börjar sedan maratonet. :D det slutar runt 01:00-01:30 så vi borde vara hemma till 02:00. Då är det marsch pannkaka sängen för klockan 04:15 måste jag gå upp igen. Äter en macka och sen kör pappa in mig till tåget som går 05:14, åker/sover hela vägen till Växjö. Kommer fram till Växjö klockan 08:51 och då åker jag till skolan som börjar 10:15 och håller på till 16:00.

Japp, detta är lite små galet. Kommer vara aptrött men jag måste ju testa någon gång. Man måste ju leva lite! :) och om inte annat så vet jag att jag inte ska göra om det. :)

Hur som haver så ska det bli kul att träffa min fina & underbara familj. :) längtar efter dem något otroligt!

Kram Sara!

Presentation


Hej! Välkommen hit! Läs och njut eller låt blir, Valet är ditt! :)

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards