sarisen91

Alla inlägg under december 2011

Av Sara S - 5 december 2011 22:00

Ja som det står i rubriken.. Veckorna har verkligen gått sjukt fort, har tänkt att uppdatera så många gånger men det har försvunnit bort någonstans och så har jag gjort något annat istället... 


Första stora grejen som hände sen senaste inlägget var den 12 November, då åkte jag, Oscar och hans mamma till Örebro för att se när Oscars yngsta brorsdotter Emelie hade barndop. Det var väldigt roligt, god mat, massa skratt och ja allt var bara bra den helgen. Jag, Oscar, Oscars bror och hans fru med en liten dotter sov på vandrarhem där i Örebro vilket var ganska spännande! :) Naturligtvis lite krångel med incheckning och sådär.. men till slut löste sig allt. :)


Den andra stora grejen som hänt blev dubblet så stor när vi kom fram till Livs (min kusin) barndop och det blev ett bröllop för Ida och Sebastian! :) WOHHOO GRATTIS!!! :D :D :D De slog oss alla med förvåning men det var väldigt vackert bröllop. Maten var kanongod, många härliga människor att träffa, krama och prata med. Sen var det ju även första helgen på länga som jag träffade min familj så jag var ju extra glad den helgen. :) En sak till vi firade var Elias, Han fyllde tre år. Men eftersom både Samuel och Emelie även fyllt år så blev det lite minifirande för dem med. :) 


Helgen efter det den 26 November så blev det lite tidigt party firande för mig. :) Jag fyller ju år den 20 december men eftersom jag inte kommer upp tidigare till Stockholm, innan det är jul och inte vill parta då,  utan bara ta det lugnt och njuta då så bestämde jag att jag firar mig lite tidigare. Det var i alla fall väldigt roligt, vi var lagom många på krogen så det blev bara en rolig kväll där vi kunde umgås alla tillsammans. :) 


Nu i helgen, den 1-4 December så var jag hos Oscar. Jag åkte ner till honom redan på Torsdagskvällen och sen under fredagen tog jag det lugnt innan jag åkte och bowlade med schysst häng/tonårs tillsammans med Oscar och några andra ledare. Det var väldigt roligt även om jag inte kom först. ;) Lördagen ägnades åt att fika tillsammans med Emelie och Pierre på Teboden. Efter Teboden åkte vi hem till Oscar för att chilla innan vi blev hungirga igen och lagade tacos tillsammans. :) Det var en härlig dag med lite äventyr i Gränsbygden (tror jag det heter) då strömmen hade gått och det var bäcksvart i affären. Men lite roligt var det, vi fick ju springa runt med mobilficklampan för att kunna se något :) Det var en dag med mycket mat och sött. Söndagen gick fort, alldeles för fort, gick på möte i ___ (någonstans mitt i skogen) Sen hem till Oscar för att äta mat och sen till bussen. Men jag var inte redo att åka hem redan vid fyra som det var tänkt så jag stannade tills nästa buss gick som var vid sju. :) Oscar och jag fick några välbehövda extra timmar ihop.


Alla dagar imellan helgerna har ägnats åt stenhårt plugg.. Finns verkligen inget roligt att berätta förutom att jag gillar min VFUplats. :) Men där får jag vara alldeles för lite, enligt mig! :)


Nu ska jag sova.. är en lång dag i morgon då jag faktiskt ska till min VFUplats. :D 

Godnattkram!!! 

Presentation


Hej! Välkommen hit! Läs och njut eller låt blir, Valet är ditt! :)

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards