sarisen91

Alla inlägg under november 2011

Av Sara S - 10 november 2011 20:39

Hej

Min dag har varit väldigt bra. Sov länge, väcktes av Oscar när han ringde mig kvart i tio så fick morgonmys med honom på telefonen. :) Gick upp pluggade lite samtidigt som jag pratade med Oscar på msn tills klockan var ca 14:20 sen bestämde jag med Caroline att vi skulle gå en promenad och hon visste ett ställe vi kunde gå på. Så kvart över tre träffades vi och började gå och allt jag kan säga är att Växjö är vackert.

          När vi skulle gå hem så var tanken att vi skulle gått som i en cirkel men hehe vi gick vilse. :) Vi hamnade långt bort från den cykelbanan det var tänkt att vi skulle hamna på. Men efter att ha frågat några cyklister hamnade vi i Hovsaga cenrum där jag tog bussen ner till resecentrum för att fixa lite grejer innan jag åkte hem. 


Ja väldigt spännande var det! Men det bästa var att få lämna skolarbetet och hemmet bakom sig och bara ut för att röra på sig lite. Sen att det är så lätt att prata med Caroline gjorde ju inte saken mindre bra. ;) 


Passar på att säga Grattis till min käre bror som fyller 19 idag och detta är bra förutom att det betyder att vi är lika gamla i ca en månad och tio dagar. hmm ;)


Sen passar jag även på att tacka min underbara Oscar för hela 10 Månader idag. Jag är en lyckosam kvinna som fått en sådan bra pojkvän. :) 


Kram på dig! 

Av Sara S - 7 november 2011 21:29

Hej hej

Sitter i min lägenhet i Växjö och tycker det är lite väl tyst. Idag har vi som går förskollärarutbildningen på börjat nästa kurs så nu är man extra fattig. :) Nej men det är faktistk helt sjukt vad mycket böcker man köper. Har ca 30 böcker jag köpt än så länge och många fler kommer det bli. 


Idag har jag för första gången sålt något på blocket. Det var lite läskigt att få besök av en kille som skulle komma och titta på en jacka. Ringde Caroline så hon fick komma och bara med som stöd när killen skulle komma. :) Han tyckte den var superfin så allt gick jättefort. Han var hemma hos mig i fem minuter sen gick han en jacka rikare där ifrån och jag några lappar rikare. :) 


Ha en fortsatt trevlig kväll. Det ska jag försöka ha! Tänkte bara uppdatera lite här.. ;)


Kram Sara

Presentation


Hej! Välkommen hit! Läs och njut eller låt blir, Valet är ditt! :)

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards