sarisen91

Alla inlägg under juli 2010

Av Sara S - 30 juli 2010 15:44

Hej :)

Just nu sitter jag i bilen och är på väg ner till Floby där min kär Moster Eva bor med sin man och sina barn :)Boje kör och mamma trycker på sin Xperia X10 mini pro (EN SÅN VILL JAG MED HA!!!!!) Mina kära bröder sitter här bredvid och tittar på :)


så en liten uppdatering om veckan:

Måndag 26/7-10 Gröna Lund

En härlig dag på gröna lund med Helena, Christopher och Niklas.

Roligast var precis innan vi skulle gå, då satsade jag en bricka på daim/geisha ståndet och VANN!!! :) så nu har jag massor med daim jag knapprar på :)


Tisdag 27/7-10 Elin kommer :)

jag gjorde typ ingenting förren Elin kom hem till mig men när hon kom fixade vi med bilder och grejer som hon ville ha :) sen sjöng vi singstar det var länge sen jag gjorde det så jag tyckte det var väligt kul. Vi hoppade studsmatta och tog massor med roliga bilder , Elin stukade foten med men det är sånt som händer :)   Sen pratade vi massor om allt möjligt :) det var skönt att få prata av sig lite :)

Vi hade bestämt sen innan att elin skille sova över då vi skulle ut på krogen dagen efter. :)


Onsdagen 28/7-10 The Bridge

Elin och jag sov länge. vi åt en god frukost och sen hjälpte Elin mig att byta från blogg.se till denna fina bloggplats. :) vi förade lite och sen gick vi upp och gjorde oss i ordning :) Kvällen var väldigt rolig :) lite trist var det att de inte hade öppet schlagergolvet :( men det var kul ändå:) På vägen hem lyckas elin ramla och skrapa upp knät och både hon och jag hade ont i fötterna, jag pga klackarna hon pga skoskav och stukad fot. men hem kom vi :) vi somnade väl runt halv fem fem :)


Torsdag 29/7-10 Slappardag

Elin och jag börjaade dagen med Mamma Mia filmen :) den är sååå bra ! vi degade bara resten av dagen sen :) vid halv sex skjutsadeboje och jag hem elin :)


så det var min vecka :)


kram kram sara

Av Sara S - 25 juli 2010 10:45

hej hopp :)


Igår skulle jag ha varit publikvärd på en fotbollsmatch, men det blev inställt eftersom mamma, pappa och rolle åkte ner till (eller om det är upp till) Nyköping, de åkte dit för att hämta alla grejer i våran gamla bil. Ja vi har skaffat ny bil..... den ser likadan ut som den andra vi hade fast den är grå, helt grå över allt, istället för beige. Det känns lite skumt men den duger väl. :) Jo och eftersom det blev inställt så åkte jag till Rålis och träffade Berra, Mia, Bamse, Kajsa, Lina, David, Elin, Helena, Christopher, Angelica, Filip och Isabella. så grillade vi lite. Jag hade med mig mackor med varm choklad, supergott. Vi satt under tak vid en lekpark och då kom barnet i mig fram, jag sprang runt på klätterställningen, hängde knäveck och Helena och jag hittade en toksnurra där vi fick uppdrag att göra som tex. spring och krama tre träd var, och då gjorde vi det :) det var kul. :) när jag kom hem så hann jag bara springa upp och lämna väskan sen var jag och samuel tvunga att hjälpa till att bära ur grejer från rolles bil in till rolles lägenhet :) efter det hjälpte jag pappa att hålla ficklampan (ett otroligt viktigt uppdrag ;) ) så att han kunde byta tändningslåset på den nya bilen, så nu vet jag hur man byter ett sådant :)


Kram kram Sara

Av Sara S - 24 juli 2010 01:00

Hej hopp :)

Åkte jag till mammas jobb idag, där åt jag lite sjömansbiff och potatis, väldigt gott! sen var jag lite med de härliga tanterna och farbröderna som är där på dagverksamheten :)

Efter mamma slutat jobbet åkte vi hem där vi träffade pappa lite innan han, Boje och Rolle åkte kommunalt in till Cinderella. När de hade åkt så for mamma, jag och Simon till Stinsen, där var vi i ca 5 timmar, Jag är stolt, handlade ingenting (förutom en glass). Mamma handlade short till Simon och byxor till sig själv, hon handlade även tröjor och linnen till sig själv och Simon. På skopunkten hittade jag skor jag ville ha men jag orkade inte köpa dem, fick så ont i fötterna och i benen av allt gående. Men innan vi åkte hem handlade vi självklart mat, både på Citygross och på Ica!
På Ica var det roligast för där när vi precis hade parkerat så kliver en gubbe ur sin fina volvo och loskar allt han pallar mitt framför våran bil, då kunde jag inte låta bli att säga (med dörren öppen) Vilken surgubbe kan han inte slicka på hela gatan när han ändå håller på?! ( jag var lite irreterad just då bara för att jag var så trött) varav han hör och genast sätter sig i bilen igen och smäller igen dörren. hahah :) Simon får då uppdraget när vi har slutat att skratta att gå och hämta en kundvagn, mamma och jag fortsätter mot entrén och jag ser hur han stirrar på oss och då kunde jag inte låta bli att göra I see you mot honom. (Ni vet det där när man tar två fingrar och pekar på sina ögon och sedan på personen)  HAHAHA :) Det var en rolig eftermiddag iaf :)

Nä nu ska jag sova :) är lite trött, mamma och jag har tittat på två filmer som båda var lite halv bra, den ena hette Picture this och den andra The women.

God natt och snozza sött <3

Kram kram Sara

Av Sara S - 23 juli 2010 09:15

Mycke rea=mycke kläder :)
I förrgår var jag på new yorker med mamma, Boje, Simon och Samuel och då kostade besöket lite över 700 kr, igår sa jag att jag inte skulle handla lika mycket, så fel jag hade handlade för 838 kr istället :) så nu har jag mycket fina kläder som jag kommer att använda mycket:)

Idag ska jag åka med mamma och Simon till Stinsen, han vill ha lite nya short. Får se om vi går till skopunkten så kanske man hittar lite nya skor :D 

Nej nu ska jag försöka hitta på något gott att äta till frukost. Sen till min stora förvåning fick jag veta att pappa kommer hem kl 12 så då ska jag försöka vara lite med honom med.

Ha det bäst idag!

Kram kram Sara

Av Sara S - 22 juli 2010 16:15

Ska jag ha blogg? ja vi får se om det blir någe bra .......

Idag ska jag iaf träffa Emma och Helena i Kista, vi ska shoppa!! :D det ska bli kul, det är ju massor med rea nu, iaf på New Yorker.

kram kram Sara

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Välkommen hit! Läs och njut eller låt blir, Valet är ditt! :)

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards