sarisen91

Alla inlägg under oktober 2014

Av Sara S - 9 oktober 2014 20:57

Hej alla glada! 


Helt sjukt vad mitt liv har förändrats.. både positivt och negativt. 

Hemma är det en del negativt eftersom jag aldrig hinner göra det jag vill och det som behövs så som städa och mycket annat. I skolan går veckorna med stormsteg! Har de senaste fem veckorna dragit igång ett examensarbete tillsammans med en annan tjej. Nu har vi fem veckors "paus" med praktik och sen har vi ytterliggare fem veckor att skriva innan det ska vara inlämmnat och klart!! AAGGHH!! Det känns helt sjukt.. Sen efter det så är det bara en liten sketans kurs kvar sen äntligen tar jag EXAMEN!!!! Jag kan inte längta mycket mer.. sen får jag äntligen börja jobba och leva ett normalt liv där jag hinner ännu mindre.. ;) 


Under sommaren med alla sommarjobb fram och tillbaka har jag lyckats bli väldigt engagerad i kyrkan här i Skånes Fagerhult. Jag har engagerat mig mer i ungdomsarbetet och numera så ligger det väldigt mycket ansvar på min familj att saker och ting blir gjorda. Förutom att jag sjunger på Gudstjänsterna så har jag också testat på att leda en Gudstjänst vilket var läskigt men också spännande. Det hela gick bra även om jag var hypernervös och du som känner mig väl förstår nog att jag egentligen inte var redig människa veckan innan jag skulle leda Gudstjänsten.. Men tack gode Gud så gick det bra.  Till sist har jag också börjat engagera mig på styrelsemöten som man har ibland och det händer rätt så ofta nu att jag får vara Sekretterare och skriva ner alla beslut som tas, det är roligt tycker jag men samtidigt lite klurrigt ibland. Övning ger färdighet! :D 


Ja men nu ska jag titta lite på Serier och se om THE SIMS 4 Fungerar för mig.. har fungerat klockrent 2 veckor och sen helt plötsligt en dag så går det inte att öppna. Får upp en meddelande ruta som säger att sims 4 måste avslutas för att det inte fungerar :( :(:(:(:(:( 


Men men vad är väl en bal på slottet. :) 
Guds välsignelse till dig som råkar läsa detta! 

Kram Sara 

Presentation


Hej! Välkommen hit! Läs och njut eller låt blir, Valet är ditt! :)

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards