sarisen91

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sara S - 28 oktober 2012 13:21

Hej!

Denna helgen är jag hos Oscar! Han ska predika idag så jag är här som lite stöd.

Förra helgen firade jag och Oscar 6 månader som förlovade. :) vi firade med att skriva ut det på fb och baka en äppelpaj. Mums mums mums.

Under de senaste veckorna så har vi börjat med sötförbud, det innebär att man inte under några omständigheter får äta söt, som godis, saft, kakor, läsk, honung. Så man ska i den mån det går undvika så mycket sött som det bara går. :) det går riktigt bra för mig, har kommit till det stadiet att jag tycker att godis är för sött. (Lördag igår så jag och Oscar köpte en godisbit var.) Oscar har däremot förlorat en omgång redan så han ska bjuda mig på bio! Jag har bestämt att jag vill se nya bondfilmen. :)

Vi har även kommit igång att träna lite. :) ( ja det är egentligen mest för min skull, så att jag får rutin på det hela.) så jag har börjat gå 3-4 km 2-3 gånger i veckan. För en del kan det verka lite men för dig som känner mig så vet du hur stort det är för mig att jag ens är ute och rör på mig så mycket.

Trivs bra med mitt liv annars, pluggar matte och tack o lov är den kursen snart slut. :)
Tycker att denna tidsperiod som vi har nu (slutet på okt- dec) är den bästa, det är så mycket bra som händer. Man får träffa familjen, snön kommer, jag fyller år tillsammans med många andra i min släkt, vilket är fantastiskt eftersom jag älskar att fylla år och fira andra. :)

Men nu måste jag runda av, det är dags att göra mat, känner att det hungrar argt i magen. ;)

Kram Sara!

Presentation


Hej! Välkommen hit! Läs och njut eller låt blir, Valet är ditt! :)

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards