sarisen91

Alla inlägg under april 2012

Av Sara S - 24 april 2012 12:21

Hej hej

Vilken fantastisk dag det är! 

jag blir glad bara jag tittar ut! Solen lyser och fåglarna kvittrar så jag nästan blir galen på dem. ;)


Synd dock att jag måste plugga till salstentan jag har på fredag. Tentan handlar om barns språkutveckling, och det låter lätt men det är lite komplicerat, innan man fattat allt. 


Har varit i skolan idag och redovisat en annalys av ett samtal. Det gick jättebra, och jag har ännu en gång fått öva mig på att prata inför folk vilket jag tycker är väldigt jobbigt. :-/ 


Här även fått sommarjobb. plus att jag har blivit uppskriven på en vikarielista på en förskola så förhoppningsvis får jag jobba hela sommaren! :) 


Nu ska jag laga lite lunch innan min Vfu ringer och jag måste bestämma med dem när jag ska komma och ta igen tre sketans dagar.. :) Men men, jag trivs ju där så jag klagar väl egentligen inte.. :) 


Hejsan svejsan! 

Av Sara S - 22 april 2012 12:32

Vädret är kanske inte på topp.

Det är mulet och grått ute. 

och jag känner verkligen att livet hade känts lite

lättare om det funnits en gnutta sol på himlen.


Men så ser jag ut på skogsmarken här utanför Oscars rum 

och inser att det är sjukt vackert ute. 

Det gröna gräset lyser och de vita blommorna ler mot mig. :) 


Då inser jag verkligen hur sjukt bra Gud är som skapat allt detta

vackra och låter mig få ta del av hans vackra natur. 


Nu blir det en tur upp till Teboden tillsammans med Katja, Johan och deras Freja. För att njuta av Guds förmåga att ge människor egenskaper så de kan göra fantasktiskt goda Scones och god efterrätt. :) 


Kram Sara


Presentation


Hej! Välkommen hit! Läs och njut eller låt blir, Valet är ditt! :)

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards