sarisen91

Alla inlägg under augusti 2014

Av Sara S - 23 augusti 2014 14:16

ORDENTLIGT! :D


Efter femtio nyanser av honom har jag lyckats klämma 2 av 3 delar i Engelforstriologin och 2 av 3 delar av divergent triologin! Dessas böcker är några jag rekomenderar varmt! De är böcker som jag inte kunnat lägga ifrån mig utan sträckläst!! och helt ärligt så finns det faktiskt inget bättre än böcker som är så bra att de måste sträckläsas. :) 


Lite stolt är jag också för jag har lyckats ta tag i mitt bibelläsande ordentligt så nu blir det en liten andakt varje dag vilket känns väldigt bra. :)


Nej tillbaka till verkligeheten med tvättbestyr 


Kram Sara!

Av Sara S - 4 augusti 2014 20:47

Hej,


Egentligen när man skriver blogg så kan man fundera på vem man skriver för och då börjar man helt plötsligt fundera på vad man skriver om och varför.. 

För mig handlar denna bloggen om att få skriva av sig lite om vad som händer i vardagen. Sen att jag inte är så duktig på att uppdatera alla dagar i månaden är ju mitt eget fel eftersom bloggen inte är en sak som jag anser är nödvändig i mitt liv för att få mitt liv att fungera. Men ibland är det skönt att bara få skriva av sig lite utan att behöva hålla allt inom sig. Jag delar naturligtvis allt med Oscar men när jag skriver så känns det som att jag kan få till det bättre i uttryck,  i alla fall för min egen del. Vilket är egentligen det som är av vikt. 


Oscar jobbar natt och jag är ensam hemma... Suck. Ja jag tycker det är jobbigt men det är ändå helt okej, jag får läsa ostört och just nu så dök jag ner i triologin med femtio nyanser och har lyckats klämma alla tre på tre dagar. Har helt enkelt fastnat i en läsperiod igen. Äntligen!  

Som jag längtat efter det,  men nu när jag läst klart är ju snarare problemet vad jag nu ska läsa? Även fast bokhyllorna är proppfulla av böcker så känns det inte som att jag har något att läsa. Men har blivit tippsad av en vän att besöka Örkelljunga Bibliotek så ska försöka göra det i veckan/Helgen. 

Har massor av hushållssysslor att göra, men vem orkar städa, laga mat, diska, tvätta egentligen? 

OCH NU BÖRJAR DET ÅSKA MED!!!!   

Hatar åska.. och så ska jag vara själv hemma..  


även fast jag inte orkar så måste jag nog laga något att äta, tynar ju bort annars.. 

Kram på dig! 

Presentation


Hej! Välkommen hit! Läs och njut eller låt blir, Valet är ditt! :)

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards