sarisen91

Alla inlägg under september 2011

Av Sara S - 5 september 2011 22:47

Första skolveckan har gått bra, det ända är att vi skulle ha lite böcker som ingen hade och som ingen kunde skaffa tills helgen, så det blev lite krångel med att scana in och sådär. :) Men det löste sig efter mycket om och men. 


På  fredagskvällen kom pappa och hämtade mig, Vi dumpade alla mina saker i min lägenhet och gick sedan ut och firade att jag "fått" lägenhet.

Kom hem vid kvart i två. Sov skönt och gick sedan upp klockan tio på lördagsförmiddagn, för att åka till erikshjälpen för att hitta saker till min lägenhet. Sen åkte vi till Ikea och var klara och hemma med allt igen vid fem- sex. Då satt Emelie och Pierre utan för på en bänk så de fick hjälpa till att bära upp och hjälpa mig att diska och fixa. Bjöd dem på fika innan klockan blev åtta för då gick deras sista tåg hem. Men det var mysigt att de kom förbi så där helt spontant. :) Pappa åkte tillbaka till Vimmerby, där han arbetar just nu, så jag var helt ensam sen med alla saker.. Har diskat och plockat och packat upp och diskat lite till.. Ja det är sjukt mycket att göra när man flyttar.


Ägnade större delen av dagen med att fixa och plocka men jag gjorde även ett skolarbete som vi diskuterade idag. När jag kom hem så kom Oscar förbi, vi åt mat, myste, handlade lite mat, myste lite till och bara umgicks. :) Kändes väldigt bra att han var här men det känns ju väldigt tomt nu när han åkt hem till sin mamma, för att ta hand om och hjälpa henne nu när hon behöver det lite extra. Lite tråkigt för mig men jag vet att han verkligen behövs hemma i Markaryd så det är lugnt. :) 


Men nu ska jag göra mig i ordning för natten så jag orkar till skolan imorgon.


Kram Sara 

Presentation


Hej! Välkommen hit! Läs och njut eller låt blir, Valet är ditt! :)

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards