sarisen91

Alla inlägg under september 2012

Av Sara S - 25 september 2012 20:22

Hej, som rubriken säger så har jag varit ledig idag. 


Sov till tio vilket var superskönt! :) gick upp åt lite frukost, ringde lite samtal och tittade på American Pie The Wedding innan jag åkte till Grand Sammarkand! Vilket är hela andledningen till att jag skriver ett inlägg idag. ;) Gick till skopunkten, Rusta och till Ica för att handlade mat.. :) 


På skopunkten blev jag tre skor rikare:

     

Vad som hände med kameran när jag skulle ta kort på de bruna skorna vet jag inte.. men den bruna färgen är i alla fall lite mörkare.. :) Är väldigt nöjd med mina köp!


På ica så blev det naturligtvis en massa mat och till min förvåning en stickad tröja. :)

   Jag tyckte den var så skön och fin på så jag kunde inte motså att köpa den :) 


På rusta köpte jag inget speciellt så är ingen vits att lägga upp bilder på det ;)


När jag kom hem bestämde jag mig att lyxa till tillvaron för mina fötter så de fick ett fotbad med skrubb, massage och in smörjning. :) 


Ja det är typ det jag har gjort idag.. ha det bra!

Kram Sara! 





Av Sara S - 23 september 2012 22:43

Hej hej, idag har det varit mycket städande hemma hos mig. Varenda litet hörn är dammfritt. Golven är dammsugade och torkade, till och med bakom spisen blev det städat ordentligt. Riktigt skönt faktiskt. Jag har bytt sängkläder med vilket är det bästa av allt. Så nu är lägenheten och jag i toppskick, bara tvätten kvar men det fanns ingen bra tid förrän om två veckor så den får ligga kvar så fint i tvättkorgen ett tag till.

Har även mellan varven tittat på American Pie 1&2 och jag är så glad att jag inte levt ett sådant pinsamt liv.

Imorgon blir det skola mellan 9-12. Ingen superjobbig dag om du frågar mig. ;)
Men nu ska jag gosa ner mig i mina nybäddade lakarn och drömma om mannen jag har kär.

God natt! Kram Sara !

Av Sara S - 17 september 2012 20:41

Livet går verkligen i vågor, ibland är jag lycklig och ibland som nu inte lika lycklig.

Det har hänt mycket sen jag skrev sist och du som läser min blogg får helt enkelt stå ut med att jag inte är jätteduktig på att uppdatera om världen om mitt fantastiska liv. ;-)

Jag har hunnit börja skolan varav kursen jag läser nu handlar om matematik, jag säger varken yey eller nej om det. Ibland verkar det som att kursen inte innehåller alla fördomar jag har om matte och ibland så undrar jag varför jag fortsätter gå dit. Men på det stora hela så fungerar det ändå ganska bra.

Jag har/ska även börja i skolans kör.
Ser fram emot det supermycket, den fruktade jobbiga måndagen blir lite ljusare.

Har fått en ny inneboende. Linnea heter hon och är en tjej som jag trivs väldigt bra med.

Nu i helgen har Oscar varit hos mig. Vi började helgen med att sätta ihop en expedit bokhylla (största varianten) som nu står i mitt vardagsrum. Vi testade på att göra potatisgratäng för första gången. Väldigt god men jag hade för mycket vätska och för mycket lök i så det var ett minus men köttet vi gjorde till var så gott att det smälte i munnen. Vi har tittar på båda Iron man och avengers. Sen åkte vi hem till Oscar där vi såg X- men first class och sen idag har jag tittat på två transformersfilmer, skruvat ihop en expedit bokhylla (lilla modellen), tvättat, städat lite, diskat och lagat mat medan jag väntade på att Oscar skulle komma hem från jobbet.

Sista timmarna innan jag skulle åka så njöt vi av att få vara med varandra, spelade lite döda spel och sen övningskörde jag lite.

Så nu sitter jag här och längtar tills nästa gång jag får träffa honom igen vilket blir om 11 dagar. :)

Men nu ska jag inte deppa utan ta vara på dagarna som jag fått av min Herre och Gud.

Kram så länge!

Presentation


Hej! Välkommen hit! Läs och njut eller låt blir, Valet är ditt! :)

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards