sarisen91

Alla inlägg under november 2013

OJ!

Av Sara S - 24 november 2013 11:10

Över en månad sen jag skrev.. :) 


Uppdateringen har verkligen inte varit på topp, I omgångar har jag varit sjuk sen har jag avslutat och börjat en ny kurs som inte är så lätt. Det är saker att läsa och skriva hela tiden. Men jag har sagt det innan och säger det igen. Jag ska försöka bättra mig. :) 


Denna helgen har varit lugn och skön.. i Fredagskväll gjorde jag och Oscar scones till hans pappa och sambo, ja till oss också. ;) Men det var väldigt gott i alla fall. :) vi fortsatte lördagen med att ta en sightseeing i Markaryd och tittade på lite övergivna ställen och så där. Det finns faktiskt mycket coola grejer! 


Efter en sen förmiddagsfika åkte de vidare till Oscars bror som bor i Helsingborg och jag och Oscar förberedde oss för en tur till Snällspöke där det var adventscafe. Vi lyckades få med oss systrarna Olsson och hade det riktigt trevligt även om vi inte vann något på de två lotterierna som var. :( Bättre lycka nästa år. :) 


Vi avslutade kvällen hemma hos Systrarna med the Hobbit och Downtown Abbey. Sjukt bra serie så se den om du inte har gjort det! :)


Sen när vi kom hem somnade jag och Oscar superfort och har sovit så gott hela natten. Känns som att förkyldningen som vägrar ge med sig och som har hoppat på oss i omgångar är på väg att förlora! 


Ja, nu ska vi snart iväg på lunch/middag hemma hos de äldsta paret i församlingen, de är så goa och bjuder alltid på go mat så det är verkligen något att se fram emot. :) 


Ha det så bra idag hörrni och Gud välsigne er!

Kram Sara.

Presentation


Hej! Välkommen hit! Läs och njut eller låt blir, Valet är ditt! :)

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards