sarisen91

Alla inlägg under maj 2016

Av Sara S - 31 maj 2016 15:51

Hej hej, 

Det hinner hända mycket på ungefär 1½ år

Och jag har inte tänkt att jag ska göra ett försök till att delge allt det. 


Däremot insåg jag att jag ville skriva av mig lite.

Sitter mest hemma nu, av olika anledningar, den största anledningen är positiv så det är inte som att jag sitter hemma och är ledsen och deppig. Men den positiva anledningen ger en del negativa konsekvenser. Men allt detta ska nog bli bra om typ en månad. 


I alla fall så har jag varit helt hemma sen April och det har varit ganska lugnt. Hinner göra en del samtidigt som jag inte hinner med alls så mycket som jag skulle vilja. Datorn har blivit min bästa vän här hemma när inget annat fungerar plus att jag har börjat lösa korsord. Det är faktiskt väldigt rogivande och klurigt att få lösa korsord. 


Serier är en annan sak som är fantastiskt, tänk om alla dessa serier inte fanns. Då hade jag nog dött av tristess faktiskt. Till en början i alla fall, sen hade jag förhoppningsvis hittat på något annat att göra. 


Ha det gött i värmen 

//Sara 

Presentation


Hej! Välkommen hit! Läs och njut eller låt blir, Valet är ditt! :)

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards