sarisen91

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sara S - 3 augusti 2012 13:31

Eller ja nästan i alla fall. Är i Stockholm över helgen och njuter av att bara vara mamma, pappa, samuel, jag och Oscar här. Sofi och Simon är i floby. :)

I onsdags åkte jag och Oscar till Ullared! :D handlade en ursnygg klocka och en pläd som jag viljat ha jättelänge, så nu är jag lycklig. Tyckte det var underbart att gå där, finns inget som är så roligt egentligen. :) Oscar var mest glad när vi åkte där ifrån. Handlade så klart mycket annat men det var inget roligt så det nämner jag inte. Efter Ullared åkte vi vidare till floby, där slappade vi ett dygn ungefär innan vi tog med mamma i hennes bil och hälsade på mica med bebis innan vi avslutade vår resa upp mot Stockholm.

Så igår vid 18 så var vi framme och bestämde oss raskt för att gå p å bio, det blev The dark knight rises. Sååå sjukt bra film! Helt klart värd att se. :)

Idag har vi inte gjort så mycket, men ikväll blir vi bjudna på middag hos faster malin och hennes man mekonnen. Men det ska bli roligt att se dem igen. Ha en bra dag alla glada! Jag ska njuta av att det inte så fina vädret med min fantastiska Oscar! :)

Kram Sara!

Presentation


Hej! Välkommen hit! Läs och njut eller låt blir, Valet är ditt! :)

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards