sarisen91

Alla inlägg under augusti 2017

Av Sara S - 10 augusti 2017 20:15

Hej, nu på eftermiddagen hade vi bokat in fotvård med spa inne i stan för att fira mammas födelsedag som var i januari. (Bättre sent än aldrig) massagestolarna va supersköna och på det stora hela var det en bra upplevelse. Men det var några saker som kunde varit bättre. Men men, sånt är livet... är dock lite stolt att jag kände igen Isabella Löwengrip inne på salongen där. Det är faktiskt väldigt roligt att kolla hur människor är, beteer sig och uppför sig. Mamma jag och Sofi fick många goda skratt om man säger så. ;)

Av Sara S - 10 augusti 2017 15:35

Igår blev jag taggad i en video på Facebook, i videon fick man se hur man kan göra egen lakritsglass. Som den lakritsgalna familj jag kommer ifrån så bestämde vi oss för att testa! Det var helt fantastiskt gott! Och så enkelt, bara att hälla i djungelvrål och grädde i en gryta låta det smälta och koka. Sen låta det svalna några timmar och tills sist röra i kondenserad mjölk för att sen låta frysa över natten.

Så tips till dig som gillar lakrits, try it.

Presentation


Hej! Välkommen hit! Läs och njut eller låt blir, Valet är ditt! :)

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards