sarisen91

Direktlänk till inlägg 12 maj 2012

Mycket gjort på många timmar, Precis som det ska va!

Av Sara S - 12 maj 2012 00:37

Hej hej! 


Det blir väldigt sent har jag insett när jag kommer till sthlm, Andra natten jag sitter uppe och skriver blogg.


Pappa och jag tog en tur till en av hans kunder och hämtade ett bord som skulle lackas om, vi avslutade vår pappa & dotter-"dejt" med en härlig lunch på en kina resturang i Sollentuna, Mums!


Efter Lunchen åkte jag till Kista där jag träffa Elin, tycker lite synd om henne, Jag lyckas nämligen alltid klippa mig när jag vill träffas i kista så det var hälsa och snacka i typ fem minuter och sen fick hon sitta och vänta i en timme på mig. :-/ 


Men jag blev fin i håret, sen satte vi oss och fikade på ett café. Men innan vi ens beställt och betalat kom mamma och joinade oss. Det var väldigt trevligt i och för sig, men det blev inte mycket "ensam tid" med Elin. Vid fyra kom Sofi med och då satt vi och prata och skratta lite till. :) Det var skönt att få träffa Elin, det är ju så sällan jag är i sthlm så jag prioriterar verkligen att få träffa henne. :) 


Gick en runda på kista centrum så klart innan vi åkte hem, hittade ett par superfina skor som jag ska köpa imorgon. :D Lääängtar verkligen! ;) 


Kom hem åt lite vid 18:00 och sen åkte vi till en kvinna som säljer Mary Key, Mamma shoppade loss lite där åt mig så jag fick både det ena och det andra bra att ha saker.. :) Träffade även farmor,farfar, Malin och Mekonnen hos den där kvinnan, vilket var en glad överraskning! :D Efter det blev det en tur till Vallentuna för att hälsa på mormor och Hasse.


Fick massor av saker, Plastburkar, Champangglas, klämmacksmaskin (eller Toastmaskin som ni andra säger), Vasar, en bördkorg och en bricka. Sen tror jag inte det var mer. :) Kommer inte få med mig allt hem på tåget men det gör inte så mycket få ta det i omgångar. :) 


När jag flyttade till växjö så påbörjades letandet av mina cd-skivor, letat verkligen superlänge och så idag hittade jag dem! De har legat i pappas bil hela tiden och han har inte sagt något, han har dessutom trott att det varit hans skivor !! Men han sa att det var helt okej att jag tog dem, för han hade ändå aldrig öppnat cd- fodralet och ens kollat på cd- skivorna.. :) Så dem är absolut ett måste att ta med när jag åker hem så jag kan börja lyssna på mina fina låtar igen. :D 


Men nu blir det sängen, är helt slut och det är en dag imorgon med. :) borde dessutom plugga lite innan jag påbörjar dagens festligheter. :D 


God natt och sov så gott! 

Kram Sara

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara S - 13 april 2018 09:02


Hej hopp, Fredagen är äntligen här, bästa och sämsta dagen i veckan. Bästa för att jag får umgås med mitt älskade busfrö och sämsta för att jag är hemma med det älskade busfröet. Förstå mig rätt, älskar mitt barn och han är underbar. Men jobbet kän...

Av Sara S - 21 februari 2018 20:21

Ja det är så mitt liv sett ut i tre veckor. Feber, influensa, hosta, förkylning. Och skulle jag känna mig något bättre så blir A sjuk. Så jag har väl inte jobbat så där supermycket sen jag slutade vara föräldrarledig. Men jag hoppas det vänder snart ...

Av Sara S - 2 januari 2018 13:20

Snart är föräldraledigheten slut och jag ska tillbaka till jobbet. Både bävar och längtar efter detta men tror att det kommer bli bra i slutändan. Har inte tänkt att jag ska ha några nyårslöften men vill absolut ta beslut detta året som gör att j...

Av Sara S - 8 november 2017 09:38

Ibland kan jag bara känna sådan förundran över att jag får bo så väldigt vackert. Dagens höjdpunkt igår utöver att få hänga med A var att träna hemma. Har rejäl träningsvärk idag så känner mig väldigt nöjd med det hela. Idag står det tvätt oc...

Av Sara S - 6 november 2017 21:56


Tänk att känslan av att ta ett beslut kan kännas så fantastiskt bra! Antingen går jag en viss sträcka eller så går jag en viss tid. Och så får det ta den tid det tar. Ingen mer stress. Utan bara kunna känna att mitt hem och det som hänger över mi...

Presentation


Hej! Välkommen hit! Läs och njut eller låt blir, Valet är ditt! :)

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards