sarisen91

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2010

70 års Party..

Av Sara S - 10 oktober 2010 23:35

Hej Hopp!


Tänkte att jag skriver ett kort litet inlägg om helgen för sen ska jag sova!


Lördagen:

Det var party för Andreas som fyllde 30 o Patrik som fyllde 40. :) det blev många goa skratt, kramar och danser. Det var en superrolig kväll med ett givande samtal med Moster Emma.


hmm Jag kan ju säga det att jag har gått och tänkt på detta med alkohol senate veckorna.... och jag kom fram till att det är okej att dricka så länge det känns bra för mig och inte påverkar min relation till Gud.


Jaa, och idag (söndag) så var allt frid och fröjd tills jag kom på 30 min innan mitt tåg skulle gå från Falköpning att jag inte hade fått min sms biljett!!! (visade sig att jag hade skrivit fel nr... typiskt mig) så pappa och rolle skjutsade in mig i ill fart, väl framme vid station sprang jag till tåget och pappa för att hämta ut biljetten, han hann med typ en minuts marginal..... hehe och du som känner mig vet ju att jag hade panik redan 15 minuter innan tåget skulle gå.... så jag grät NÄSTAN, inte riktigt men nästan av förskräckelse för att jag skulle missa tåget och sen när jag hann med med så grät jag nästan pga glädje... Nu är jag tillbaka på Götabro och ska sova!!!

Godnatt!! :)

 
 
Ingen bild

simon din bror

15 oktober 2010 21:03

hahaha

Sara S

17 oktober 2010 19:04

ja skratta på du din skurk!! :*

 
Ingen bild

simon din bror

24 oktober 2010 00:29

jag vet det

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara S - 13 april 2018 09:02


Hej hopp, Fredagen är äntligen här, bästa och sämsta dagen i veckan. Bästa för att jag får umgås med mitt älskade busfrö och sämsta för att jag är hemma med det älskade busfröet. Förstå mig rätt, älskar mitt barn och han är underbar. Men jobbet kän...

Av Sara S - 21 februari 2018 20:21

Ja det är så mitt liv sett ut i tre veckor. Feber, influensa, hosta, förkylning. Och skulle jag känna mig något bättre så blir A sjuk. Så jag har väl inte jobbat så där supermycket sen jag slutade vara föräldrarledig. Men jag hoppas det vänder snart ...

Av Sara S - 2 januari 2018 13:20

Snart är föräldraledigheten slut och jag ska tillbaka till jobbet. Både bävar och längtar efter detta men tror att det kommer bli bra i slutändan. Har inte tänkt att jag ska ha några nyårslöften men vill absolut ta beslut detta året som gör att j...

Av Sara S - 8 november 2017 09:38

Ibland kan jag bara känna sådan förundran över att jag får bo så väldigt vackert. Dagens höjdpunkt igår utöver att få hänga med A var att träna hemma. Har rejäl träningsvärk idag så känner mig väldigt nöjd med det hela. Idag står det tvätt oc...

Av Sara S - 6 november 2017 21:56


Tänk att känslan av att ta ett beslut kan kännas så fantastiskt bra! Antingen går jag en viss sträcka eller så går jag en viss tid. Och så får det ta den tid det tar. Ingen mer stress. Utan bara kunna känna att mitt hem och det som hänger över mi...

Presentation


Hej! Välkommen hit! Läs och njut eller låt blir, Valet är ditt! :)

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards